They don't pay me.

METALHEAD.ro - Online Rock and Metal Magazine

duminică, 20 septembrie 2009

Tomorrow we dine in hell!

Sau cel putin in Brasov. Nu ma intelegeti gresit, n-am nimic cu saracu' oras, doar ca mi-e cam lehamite de a merge acolo. Da' ma bucura ideea ca-mi vad nepoata. Si ma bucura ideea ca scap de scoala. Logic.

Defapt, daca stau sa ma gandesc mai bine, intr-un fel o sa-mi lipseasca micuta parnaie de la Gherla. Ce trist am ajuns, nu?

Si normal ca o sa imi lipseasca Zorilor Peeps-i. Da' aia ii partea doua.

Pierdeti-va un sfert de ora cu minunatia asta. If not for me, at least for the fact that the world will rejoice today as the crows feast on the rotting poet.


Nightwish - The Poet and The Pendulum
Asculta mai multe audio Muzica

P.S. Mai pierdeti si 30 de secunde raspunzand la poll, bea-v-ar scandurile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu