They don't pay me.

METALHEAD.ro - Online Rock and Metal Magazine

duminică, 12 iulie 2009

Am cravata mea...

M-am trezit azi gandindu-ma ca n-am mai postat nimic de mult. Normal, era si adevarat. Asa ca aici am ajuns.

Ma simt bine ca o sa am buletin. Desi nu stiu de ce. Daca vreau sa dau foc casei lu'... Cata, spre exemplu, i gotta pay for it. Damned be it! I place my curse upon thee, identity card! Hallowed be thy (wich makes it my) name!

4 minutes later...

M-am ridicat obosit din criza de Tourette self-inducted cauzata de buletin. Grrrr!!! Asa. Sa termin repede de scris pana nu ma ia si epilepsia (Alex, Vlad, futu-va SYNSO-ul care o cauzeaza!). Am terminat primu episod din Tales Of Monkey Island. M-a facut sa ma simt destept. Cred. Din nou, n-am nici o idee de piesa pentru post, asa ca voi face reclama amicului/colegului Gudron. Bucurati-va de calitatea muzicii facute de un teenager de 15 ani!



Gudron Feat. Sherri- La Fel
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu