They don't pay me.

METALHEAD.ro - Online Rock and Metal Magazine

duminică, 5 iulie 2009

Inspiratie.

Azi dimineata ma uitam pe anumite bloguri, cautand oarece surse de inspiratie. Haaai nu zi nimic ca n-ai fi tu cel mai original din lume. Bai tata, de unde dracu inspiratie? Nu vreti sa stiti ce am aflat. Da-ti-mi voie sa citez ce mi-a surprins atentia cel mai mult, sperand ca respectiva nu ma va ucide.

"Sunt o drogata. Recunosc. Fac foarte urat cand trece o zi si nu iau doza minima din el, adica un sarut, o imbratisare si doua cuvinte :”te iubesc”. Ca acum. Nu il am langa mine, e a doua zi fara el. Si e tare rau cand esti dependent si iti lipseste drogul, toata fericirea, euforia de a exista dispar, lasand locul unui gust amar de neimplinire. Nici azi nu mi-am luat drogul si nici ciocolata nu ajuta, nici macar muzica. Mintea mea, corpul meu il cere, il vrea cu ardoare. Vrea rasul lui, atingerea lui, caldura lui…Incompleta mi-e viata, zambetul…incomplet mi-e sufletul. Si e tare bine sa fii drogat, nu vreau sa ma opresc. Dezintoxicarea mi-ar insemna moartea, moartea culorilor, sperantei, ultimei ramasite de ambitie din mine. E straina viata de mine fara el. Doar privirea, gustul, mirosul lui par a concentra toata fericirea din univers in cateva clipe de iubire. Ma ucide si ma renaste in fiecare sarut, fiecare atingere a buzelor, fiecare cautare neincetata a sa. Cu el, sunt eu. Sunt dependenta."

Aualeu. Ma doare mintea. Sau curu'. Sau ambele. Inteleg ca blogul e un fel de jurnal in care incerci sa te dai mare artist, si nu zic ca eu nu am incercat sau nu voi incerca asta vreodata. A se lua spre exemplu postul "Mi-e somn." Problema e ca la respectiva majoritatea posturilor bat intr-acolo. Grea e viata cu hormonii. Ca un mic experiment, voi incerca sa fac in jur de 3 posturi asemanatoare. Vedem ce iese.

2 comentarii: