They don't pay me.

METALHEAD.ro - Online Rock and Metal Magazine

miercuri, 22 iulie 2009

Requiem for a Warcraftian Dream.

As vrea ca viata sa se rezume la WoW.

Spre exemplu. Sa ma gandesc acuma: "Ce bou is ca nu mi-am pus talent points in Democracy, si fara 60% bonus, Pacificationu' meu n-are nici o sansa de a ii impaca pe Bobo, Cristi si Oana, si din cauza ca statu-rile mele de Psycho Metal Blogger nu contin inteligenta (don't comment or i'll shave your ass with a chainsaw) nici nu pot intelege rostu' certei. Dar, daca cearta devine intensa, o sa ma bucur ca mi-am alocat talentele in Insult, asa ca skillu' Argue are 160% mental damage cu 20% sansa de cry-inducing critical insult."

Sau chiar mai simplu. "Dati-mi o Cola." "4 lei si 50 de bani." "Va dau 2 lei, si un staff cu dual-stat."
"Deal." Oricum, ce pula aveam de gand sa fac cu un staff? I've got my epic keyboard from Illidan!

Eh... life would be good...


World Of Warcraft - The Burning Legion (Main Title)
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu